De impact van echt goede service 

5x hogere bestedingen en heel tevreden klanten

Nog meer tevreden klanten bij 250+ ondernemers.

Geen uitzonderlijk goede service. Geen blije klanten.

Bieden jullie nog geen uitzonderlijk goede service? Dan mis je omzet en verlies je klanten.

Levert je team 'gewoon' goede service en voldoen ze 'gewoon' aan de verwachting van jullie klanten? Of schiet hun service soms tekort? 


Niet onderscheidende service is vaak het gevolg van een gebrek aan training, te hoge werkdruk of slechte communicatie. Het resultaat? Gewoon tevreden klanten. Maar tevreden klanten zijn géén enthousiaste klanten. Klanten worden alleen enthousiast als zij uitzonderlijk goede service ervaren.
 

Ga service verlenen die jullie klanten nooit meer vergeten. Train je team. 

Klanten besteden 5x meer bij uitzonderlijk goede service.

5x hogere besteding dankzij goede service 

Stel je voor: meer klanten die met plezier tot wel 5x meer besteden! 


Te vaak blijven teams hangen in 'gewoon goede service', waardoor klanten niet méér besteden of loyaal worden. Zonde, want écht goede service maakt van tevreden klanten enthousiaste, blije klanten, FANS! 


Het verschil tussen ‘gewoon goed’ en uitzonderlijke service is enorm. Met onze 6⭐klantreis en training in sales krijgt je team de tools om elke klant blij te maken én te verrassen. Bied uitzonderlijk goede service.


Ontdek hoe écht goede service jouw bedrijf naar het volgende niveau kan tillen. 

81% van de klanten komt terug na een goede ervaring. Wat zou dat betekenen voor jullie business?  

De waarde van echt goede service.

Tevreden klanten? Je wil blije klanten. Dat is onze kracht. We zorgen dat jullie teams excellente service verlenen. 


  • 5x hogere bestedingen dankzij uitzonderlijk goede service
  • 81% van de klanten komt graag terug na een goede ervaring 
  • 65% van alle nieuwe business komt door doorverwijzingen van anderen 
  • veel meer 5⭐reviews op Google
  • = tot wel 28% meer omzet 

Bied echt goede service, creëer de ultieme klantbeleving en maak klanten blij. Reken uit je winst.

Happy people are the best business strategy of all. 

-
Michael LeBoeuf

Wat een ontevreden klant kost.

Wat het kost als je níet investeert in goede service:

  • 68% van de klanten vertrekt omdat ze zich niet gewaardeerd voelen. 
  • Nieuwe klanten werven kost 6-7x meer dan het behouden van klanten.
  • Een negatieve ervaring wordt 9x vaker doorverteld dan een positieve ervaring.
  • Ontevreden klanten kosten veel geld, tijd en energie. 

Meer tevreden klanten en meer werkplezier? Investeer wél in goede service.  

Goede service. Meer blije klanten.

TRAINING

Goede service verlenen is een vak dat teveel professionals niet goed (genoeg) beheersen. 


Onze unieke aanpak is heel leuk en werkt het beste.


Verhoog het service-level en zorg voor groei op elk vlak. 

DE KLANTREIS

Creëer een service-concept. Regisseer de klantbeleving voor jullie klanten én teams.


Verhoog de klanttevredenheid én de omzet. 


Onze 6⭐ klantreis is dé tool voor succesvolle teams.

MERKIDENTITEIT 

De meeste bedrijven verliezen  dagelijks klanten door een onduidelijke merkidentiteit.


 Klantverlies kost veel omzet. 


Raak je doelgroep, krijg meer klanten en win hun hart met een ijzersterke merkidentiteit. 

SPREKER BOEKEN

Behoefte aan een krachtige boost over goede service, klanttevredenheid en sales?


Chantal scoort gemiddeld een 9+ en maakt altijd impact.


Inspireer je team en maak samen nog veel meer klanten blij!

De klant is koning.

Zijn besteding en trouw zijn immers cruciaal voor omzetgroei. Met meer dan 30 jaar ervaring in sales en service zorgen we dat ook jullie klanten zich koninklijk voelen.


Bij 250+ blije opdrachtgevers in retail, horeca en zakelijke dienstverlening hebben we bewezen dat écht goede service altijd leidt tot blije, loyale klanten.


Onze unieke aanpak zorgt dat jouw team met plezier de extra mile gaat. Ze zorgen  voor groei. En de koning? Ook hij wordt verwelkomt met persoonlijke aandacht en plezier. Want,  écht goede service is het resultaat van een oprechte connectie.

Wil jij 'koninklijke' service verlenen en de omzet laten groeien? Neem contact op.

De impact van echt goede service

WINST 
Tot wel 5x hogere bestedingen en minder gedoe omdat klanten blij zijn.

MEER KLANTEN 

Blije klanten maken 8-9x reclame en zorgen gratis voor veel meer klanten. 

TROUWE KLANTEN

81% komt terug na goede service = een continu groeiende klantenkring.

MEER PLEZIER
Blije klanten zijn de leukste klanten. Daar word toch iedereen  blij van? 

Je kent de Business Blijmakers van

28%

MEER OMZET DANKZIJ ECHT GOEDE SERVICE

250+

BLIJE ONDERNEMERS MET NOG MEER BLIJE KLANTEN

30+

JAAR ERVARING IN SALES, MARKETING, EN MANAGEMENT 

OOK MEER OMZET DANKZIJ UITZONDERLIJK GOEDE SERVICE?

Investeer in de allerbeste klantbeleving.