REGISSEER DE KLANTREIS EN ZORG VOOR GROEI.

Een onderscheidende klantbeleving realiseren we samen. 

Succesvolle klantreis bij 50+ top ondernemers.

Geen kansen missen?
Regisseer de klantreis.

Veel bedrijven missen veel kansen in het klantcontact. Ze weten niet precies wat ze moeten doen om de klanttevredenheid én loyaliteit door het dak te laten gaan.  Als succesvolle ondernemer wil je alle kansen verzilveren. Maar hoe? Simpel. 


Je wil de klantbeleving regisseren. Net als een film. 
De 6⭐ klantreis is dé sleutel tot heel veel  tevreden klanten, structureel meer omzet en loyaliteit.

Klaar om elke kans te verzilveren? Zullen we samen de excellente klantbeleving creëren?

De impact van een succesvolle klantreis.

Een andere blik op je klantbeleving

"Met energie en bevlogenheid samen met de Business Blijmakers naar je eigen organisatie kijken. Blijf je doen wat je deed of ga je doen wat klanten blij maakt? Ze geven je een andere blik op de klantbeleving of misschien soms wel op het gebrek eraan. Zo waardevol."

Wolter Bos, Leurs Tuincentrum 

Helaas is 6 sterren geven niet mogelijk

"Helaas is 6 sterren geven niet mogelijk, want daar gaan de Business Blijmakers altijd voor. Super inspirerend en LEUK om samen met de klantbeleving aan de slag te gaan. We kijken nu al uit naar het vervolg."

Stefan de Jong, eigenaar de Jong Reclame

Een aanrader voor iedere ondernemer

"Chantal is aanstekelijk enthousiast en weet je als geen ander mee te nemen in de klantbeleving. Echt een aanrader voor iedere ondernemer."


Elma Jobse, Customer Succes Manager

Verhoog de klanttevredenheid in 1 dag.

In 1 dag de klanttevredenheid door het dak dankzij de ultieme klantreis.  


Met onze bewezen aanpak creëren we dé klantreis die van leads blije, trouwe klanten maakt en van klanten FANS. Je team verzilvert alle kansen en overtreft de verwachtingen van jullie klanten. Resultaat: meer werkplezier, meer omzet, loyale klanten en een groeiende business.


Ontdek hoe we samen - in 1 dag- jullie klanttevredenheid naar het hoogste niveau tillen.

81% van de tevreden klanten komt terug. Bied een excellente klantbeleving. 

Waarom je een 6⭐ klantreis wil.

Het lukt nog niet om de klantbeleving écht naar het volgende niveau te brengen. Maar het gaat goed met het bedrijf. Heeft het regisseren van de klantreis echt prioriteit?


De kosten van een negatieve klantbeleving liegen niet:

  • 68% van de klanten vertrekt omdat ze zich niet gewaardeerd voelen. 
  • Nieuwe klanten werven kost 6-7x meer dan het behouden van klanten
  • Een negatieve ervaring wordt 9 x vaker gedeeld dan een positieve ervaring
  • Ontevreden klanten kosten veel geld, tijd en energie.

Minder kosten,  meer blije klanten en lekker doorgroeien? Geef de 6⭐ klantreis prioriteit. 

Blije klanten zorgen tot wel 28% meer omzet.

De resultaten van een 6⭐ klantreis

Gewoon nuchtere taal. Ik ben FAN!

De Business Blijmakers zijn super inspirerend op een heerlijke down-to-earth manier. Geen zweverig 'tsjakka' gedoe, maar gewone nuchtere taal en een praktische klantreis die ons helpt aan meer blije klanten. Ik ben FAN!

Mariëlle

Een blij team en nog meer blije klanten

"Doortastend en mega enthousiast helpen de Business Blijmakers bedrijven hun klantreis nog beter te maken. Het heeft ons een blij team en bovenal nog meer blije klanten opgeleverd!"

Ramon Bakker, oprichter de Dakvergroeners

Creatieve commerciële oplossingen

"Creatieve commerciële oplossingen voor zakelijke uitdagingen. Gebracht met enthousiasme en plezier!"

Judith van Kaathoven, (oud) Commercial Director Decor Son

De impact van een succesvolle klantreis

Jullie 6⭐ klantreis zorgt voor een onderscheidende klantbeleving en is dé tool om de klanttevredenheid en omzet te verhogen. 


De resultaten: 

  • Elke lead wordt een klant (maximale conversie) 
  • Verhogen gemiddelde orderwaarde (besteding omhoog)
  • Klanten worden FANS! (klantretentie, bezoekfrequentie én meer klanten) 
  • Structureel meer omzet, meer klanten én meer plezier.

5x hogere bestedingen door klanten die écht goede service ervaren. 

Waarom een 6 sterren klantreis?

Goede service is tegenwoordig de standaard. Klanten verwachten 'gewoon' 5-sterrenservice. Met 5-sterrenservice creëer je een tevreden klant.


Maar, een tevreden klant betekent simpelweg dat je aan de verwachting hebt voldaan. Wat je wilt, is die verwachting nét een beetje overtreffen. Verras de klant, bied nét iets betere service dan de concurrentie en krijg écht blije en bovenal trouwe klanten.

Het resultaat? Blije klanten besteden meer, zijn loyaal en zorgen voor structurele groei. En, het écht blij maken van klanten geeft je team nog meer voldoening, trots en werkplezier.

Excellente service en optimale klanttevredenheid zorgen voor groei en een sterkere positie in de markt. Daarom creëren wij samen jullie 6⭐ klantreis. 

65% van alle nieuwe business komt door doorverwijzingen van blije klanten.

Wat is een klantreis? 

Een klantreis is de ervaring die een (potentiële) klant heeft met jullie sales- of serviceteam. 


De totale klantreis is vaak langer. Wij 'zoomen' in op het klantcontact. Onze klantreis bestaat daarom uit dé 4 cruciale Moments of Truth. Tijdens deze momenten wil je het  hart van je klant winnen. 


1. Warm welkom — de eerste indruk die bepalend is voor het succes van het klantcontact. Juist in deze fase worden veel kansen gemist.

2. "Date” —  Met zoveel mogelijk potentiële klanten de klik maken en de gunfactor creëren. Meer dates = meer klanten.  

3. Flirten — het ontdekken van de échte klantbehoefte, waardoor je de perfecte oplossing kunt bieden en de klant volledig ontzorgt = klanten blij maken en de besteding verhogen. 

4. WOW! De verwachting overtreffen en de klant verrassen, zodat klanten trouwe klanten en FANS worden.


Regisseer de klantreis. Optimaliseer de klantbeleving én resultaten.

De resultaten van een succesvolle klantreis

GROEI
Tot wel 28% meer omzet, dankzij meer klanten en hogere bestedingen.

BLIJE KLANTEN
Blije klanten besteden tot wel 5x meer dankzij de  6⭐klantreis.

TROUWE KLANTEN
81% van de tevreden klanten graag komt terug na een positieve ervaring.

BLIJ TEAM

Klanten blij maken geeft nog meer voldoening, trots en werkplezier.

ZIJ HEBBEN AL EEN SUCCESVOLLE KLANTREIS

Ook nog meer tevreden klanten, omzet en werkplezier?