Succesvolle klantreis bij 50+ top ondernemers.
Veel bedrijven missen veel kansen in het klantcontact. Ze weten niet precies wat ze moeten doen om de klanttevredenheid én loyaliteit door het dak te laten gaan. Als succesvolle ondernemer wil je alle kansen verzilveren. Maar hoe? Simpel.
Je wil de klantbeleving regisseren. Net als een film.
De 6⭐ klantreis is dé sleutel tot heel veel tevreden klanten, structureel meer omzet en loyaliteit.
De impact van een succesvolle klantreis.
Een andere blik op je klantbeleving
|
Wolter Bos, Leurs Tuincentrum
Helaas is 6 sterren geven niet mogelijk
|
Stefan de Jong, eigenaar de Jong Reclame
Een aanrader voor iedere ondernemer
"Chantal is aanstekelijk enthousiast en weet je als geen ander mee te nemen in de klantbeleving. Echt een aanrader voor iedere ondernemer." |
In 1 dag de klanttevredenheid door het dak dankzij de ultieme klantreis.
Met onze bewezen aanpak creëren we dé klantreis die van leads blije, trouwe klanten maakt en van klanten FANS. Je team verzilvert alle kansen en overtreft de verwachtingen van jullie klanten. Resultaat: meer werkplezier, meer omzet, loyale klanten en een groeiende business.
Ontdek hoe we samen - in 1 dag- jullie klanttevredenheid naar het hoogste niveau tillen.
81% van de tevreden klanten komt terug. Bied een excellente klantbeleving.
Waarom je een 6⭐ klantreis wil.
De kosten van een negatieve klantbeleving liegen niet:
Minder kosten, meer blije klanten en lekker doorgroeien? Geef de 6⭐ klantreis prioriteit.
Blije klanten zorgen tot wel 28% meer omzet.
De resultaten van een 6⭐ klantreis
Gewoon nuchtere taal. Ik ben FAN!
De Business Blijmakers zijn super inspirerend op een heerlijke down-to-earth manier. Geen zweverig 'tsjakka' gedoe, maar gewone nuchtere taal en een praktische klantreis die ons helpt aan meer blije klanten. Ik ben FAN!
Een blij team en nog meer blije klanten
"Doortastend en mega enthousiast helpen de Business Blijmakers bedrijven hun klantreis nog beter te maken. Het heeft ons een blij team en bovenal nog meer blije klanten opgeleverd!"
Ramon Bakker, oprichter de Dakvergroeners
Creatieve commerciële oplossingen
|
Judith van Kaathoven, (oud) Commercial Director Decor Son
Jullie 6⭐ klantreis zorgt voor een onderscheidende klantbeleving en is dé tool om de klanttevredenheid en omzet te verhogen.
De resultaten:
5x hogere bestedingen door klanten die écht goede service ervaren.
Goede service is tegenwoordig de standaard. Klanten verwachten 'gewoon' 5-sterrenservice. Met 5-sterrenservice creëer je een tevreden klant.
Maar, een tevreden klant betekent simpelweg dat je aan de verwachting hebt voldaan. Wat je wilt, is die verwachting nét een beetje overtreffen. Verras de klant, bied nét iets betere service dan de concurrentie en krijg écht blije en bovenal trouwe klanten.
Het resultaat? Blije klanten besteden meer, zijn loyaal en zorgen voor structurele groei. En, het écht blij maken van klanten geeft je team nog meer voldoening, trots en werkplezier.
Excellente service en optimale klanttevredenheid zorgen voor groei en een sterkere positie in de markt. Daarom creëren wij samen jullie 6⭐ klantreis.
65% van alle nieuwe business komt door doorverwijzingen van blije klanten.
Een klantreis is de ervaring die een (potentiële) klant heeft met jullie sales- of serviceteam.
De totale klantreis is vaak langer. Wij 'zoomen' in op het klantcontact. Onze klantreis bestaat daarom uit dé 4 cruciale Moments of Truth. Tijdens deze momenten wil je het hart van je klant winnen.
1. Warm welkom — de eerste indruk die bepalend is voor het succes van het klantcontact. Juist in deze fase worden veel kansen gemist.
2. "Date” — Met zoveel mogelijk potentiële klanten de klik maken en de gunfactor creëren. Meer dates = meer klanten.
3. Flirten — het ontdekken van de échte klantbehoefte, waardoor je de perfecte oplossing kunt bieden en de klant volledig ontzorgt = klanten blij maken en de besteding verhogen.
4. WOW! De verwachting overtreffen en de klant verrassen, zodat klanten trouwe klanten en FANS worden.
Regisseer de klantreis. Optimaliseer de klantbeleving én resultaten.
BLIJ TEAM
Klanten blij maken geeft nog meer voldoening, trots en werkplezier.