Bewezen succesvol bij meer dan 50 top ondernemers.
Een Love Brand worden in 3 dagen! Val op, spreek de juiste doelgroep aan en maak van klanten enthousiaste fans die 8 tot 9x gratis reclame maken. In het Love Brand Lab leggen wij in 3 dagen samen jullie merk-DNA vast, van missie en visie, jullie Unique Selling Points tot een succesvolle klantreis.
We creëren dé tool voor succesvolle salesteams. Jullie Love Brand Masterplan is simpel en praktisch, zodat er elke dag mee gewerkt wordt.
Onze unieke methode is een gamechanger, waarmee je zorgt voor nog meer blije, trouwe klanten, meer werkplezier én structurele groei.
Groei dankzij een duidelijke merkidentiteit
We zagen direct resultaat.
|
Ramon Bakker, oprichter De Dakvergroeners
Ongelooflijk, wat een impact!
|
Leonie Rump, CEO KIJCK. makelaars
Eindelijk rust in mijn hoofd.
"Ik heb eindelijk rust in mijn hoofd. Dankzij ons merkkompas kunnen we ons nog beter onderscheiden en onze klanten nog beter bedienen. We hebben nu een heldere stip op de horizon, het beste team, de leukste klanten en een goede grip op onze omzet. |
Tijdens de eerste stap, de eerste workshop, ontrafelen we het unieke DNA van jullie bedrijf. We bepalen jullie visie, missie en maximaal 4 merkwaardes. Jullie merkidentiteit komt in het merkkompas.
Bij onze opdrachtgevers vind je het merkkompas overal. Aan de muur, in de kantine, als screensaver op de computers en telefoon en zelfs op de toiletten. Ze zorgen dat de teams continu herinnert worden aan waarom ze doen wat ze doen én hoe ze het doen; jullie merkwaardes.
Jullie merkkompas is de basis van jullie merkidentiteit en strategie.
Hoe kun je van klanten fans maken, als je niet precies weet waar jullie doelgroep écht behoefte aan heeft?
Tijdens deze tweede stap gaan we, met behulp van het Value Proposition Model, op zoek naar de échte behoeftes, angsten en verlangens van jullie ideale klant, de doelgroep.
Daarna bepalen we jullie Unique Selling Points. Met welke pijnverlichters en/of blijmakers kunnen jullie jullie klanten écht blij maken en hun verwachting overtreffen?
We sluiten af met jullie emotionele klantbelofte, waarmee je de doelgroep recht in het hart raakt.
Ook impact maken met jullie Love Brand?
Dankzij ons Love Brand gegroeid
|
Bas Kamst, eigenaar Kamst Mode
We zien onze bedrijven nu al groeien.
|
Marcelle van Ginkel, eigenaar Ginkel Bemmelen Makelaars
We gaan als een speer!
Wat zijn wij blij met de Business Blijmakers. Zij hebben ons laten zien waar onze business nu écht om draait. Nu we weten wie we zijn en wat ons doel is, staan alle neuzen dezelfde kant op en gaan we als een speer! Ik ga elke dag fluitend naar mijn bedrijf. Bedankt voor jullie begeleiding!" |
Tijdens de derde stap zetten we jullie sales-strategie op papier. Hoe ziet de ultieme klantbeleving er uit? Hoe converteren jullie leads naar klanten en hoe overtreffen jullie de verwachting van elke klant? We creëren de 6⭐klantreis.
De resultaten:
De klantreis bestaat uit 4 Moments of Truth. Per Moment of Truth bepalen we de doelstelling en de 3 'spelregels' om de doelstelling te realiseren.
Onze klantreis zorgt voor een onderscheidende klantbeleving en is dé tool voor succesvolle salesteams.
Jullie zijn een Love Brand. Op papier. Jullie merkkompas – visie, missie en waarden – is helder, de doelgroep en unique selling points zijn scherp en jullie creëren de ultieme klantbeleving met de 6⭐ klantreis. Nu is het tijd voor de laatste, belangrijkste stap: de kick-off.
Tijdens deze leuke, inspirerende bijeenkomst maken we jullie teams enthousiast en zorgen we dat ze jullie merkidentiteit in de praktijk brengen. Ze herkennen de ideale klant, bieden de ultieme klantbeleving en verzilveren elke kans. Zo maken jullie van van elke lead een klant en van elke klant een fan voor het leven.
De kick-off maakt het verschil.
Onlangs een geslaagde kick-off gehad van onze merkidentiteit. Het doel van onze samenwerking is zorgen dat ons merkkompas bij iedereen binnen het bedrijf eigen wordt.
Iedereen was positief over de kick-off en onze 2 LEUK-makers zijn direct aan de slag gegaan met de actiepunten.
Het komende jaar hebben we elk kwartaal een workshop om onze missie en merkwaardes te activeren. Hoe zetten we deze in om het LEUKste signbedrijf te zijn en blijven? Wij bevelen de Business Blijmakers van harte aan.
Wat als je geen Love Brand bent?
Zonder een duidelijke positionering en sterke merkidentiteit blijven jullie:
Met al die concurrentie en stijgende kosten, is het toch cruciaal om juist nu te investeren in een groeiende, loyale klantenkring? Met een Love Brand win je het hart van nog meer klanten.
Medewerkers worden merkambassadeurs.
Klanten worden FANS.
Stel je voor dat je altijd de juiste doelgroepen aanspreekt en je team met plezier een trouwe klantenkring opbouwt die gratis reclame maakt. Dat is precies wat een Love Brand doet.
Creëer in 3 dagen een merkidentiteit die opvalt, klanten bindt en voor structureel meer omzet zorgt.
De investering in jullie eigen Love Brand start vanaf 10.000. We verzorgen 3 workshops van een dag en een kick-off bij jullie op locatie. De output is jullie strategische Love Brand Masterplan op 3 A4-tjes. Praktisch. Resultaatgericht. Bewezen succesvol.
Zijn jullie klaar om jullie bedrijf te transformeren naar een Love Brand?
DE BESTE TEAMS
Teams werken goed samen, de toppers blijven en de beste sollicitanten.