Meer trouwe klanten bij 250+ bedrijven
De meeste ondernemers en managers zijn van nature goed in het blij maken en binden van klanten.
Ze doen alles om te zorgen dat klanten zich gewaardeerd voelen. Want, blije klanten = meer omzet. Maar hun teams missen vaak nog teveel kansen. Dat kan ontzettend frustrerend zijn en kost veel omzet.
Met de juiste tools en training zorg je dat jullie teams de klanttevredenheid verhogen, zorgen voor meer verkopen en dagelijks nieuwe fans creëren.
Beperk klantverlies. Maak blijmakers van je teams. Klaar om de klantretentie te verhogen?
68% van de klanten vertrekt. Ze voelen zich niet gewaardeerd...
Boost klanttevredenheid, boost klantretentie
Doortastend en mega enthousiast
"Doortastend en mega enthousiast helpen de Business Blijmakers bedrijven hun klanttevredenheid te verhogen. Het heeft ons een blij team en bovenal meer blije en trouwe klanten opgeleverd!"
|
Ramon Bakker, oprichter De Dakvergroeners
Meer trouwe klanten
"Ze hebben veel voor ons betekend. We hebben nog meer (trouwe) klanten. Ze maken hun naam waar! Het team bestaat namelijk uit echte Blijmakers. Door hun puurheid en aanstekelijke vrolijkheid krijg je automatisch zin om met de klanttevredenheid aan de slag te gaan."
|
Bas Kamst, eigenaar Kamst Mode
Minstens 81% trouwe klanten.
Minstens 81% trouwe klanten. Meer blije, trouwe klanten is meer succes.
We zorgen dat je team jullie klanten zó blij maakt, dat minimaal 81% van jullie klanten een
trouwe, loyale klant wordt. Wat zou dat voor jullie business betekenen?
Onze aanpak werkt. Met onze tools en trainingen zorgen we er in korte tijd voor dat jullie nog veel meer trouwe, loyale klanten krijgen.
81% van de blije klanten komt terug.
Verhoog de klantretentie.
Hoge klantretentie. Groeiende klantenkring.
Meer 5⭐ reviews dan ooit!
""We zien onze teams en afdelingen groeien en onze medewerkers krijgen meer 5⭐ op Google dan ooit voor hun klantgerichtheid.
Stephan Droogh, eigenaar Intratuin Zevenhuizen, Pijnacker, Rhoon en Zoetermeer
Kijk door de ogen van de klant/gast
"Ze inspireren je om in welke branche dan ook te kijken door de ogen van de klant/gast. Zo zie je snel hoe je meer klanten krijgt én houdt. En hun enthousiasme is gewoon heel aanstekelijk ;)
Veronique Simons, Manager Operations SpecialistenNet
We gaan als een speer!
"Wat zijn wij blij met de Business Blijmakers! Zij hebben ons laten zien waar onze business nu écht om draait. Nu we weten wat ons doel is, staan alle neuzen dezelfde kant in en gaan we als een speer! Bedankt!" |
Wil je ook meer loyale klanten? Dan wil je (veel) meer blije klanten. Dat is onze kracht. We zorgen dat jullie salesteams elke klant blij maken.
Verhoog de klanttevredenheid, verhoog de klantretentie en verhoog de omzet. Reken maar uit je winst!
Onze Business Blijmakers
Verkopen is een vak dat teveel verkopers niet goed (genoeg) beheersen.
Onze unieke aanpak is leuk en werkt het beste.
Ga flirten en zorg voor meer omzet, fans én blije teams.
Verzilver alle kansen. Regisseer de klantbeleving voor jullie klanten én teams.
Verhoog de klanttevredenheid én de omzet.
Onze 6⭐ klantreis is dé tool voor succesvolle teams.
De meeste bedrijven verliezen dagelijks klanten door een onduidelijke merkidentiteit.
Klantverlies kost veel omzet.
Raak je doelgroep, krijg meer klanten en win hun hart met een ijzersterke merkidentiteit.
SPREKER BOEKEN
Behoefte aan een krachtige boost over klanttevredenheid, klantretentie en sales?
Chantal scoort gemiddeld een 9+ en maakt altijd impact.
Inspireer je team en maak samen nog veel meer klanten blij!
Maak klantretentie ook jouw groeistrategie
Elke dag meer blije en trouwe klanten
“Bij Leurs creëren we geluksmomentjes. Voor onze klanten én voor onze teams. Dankzij de Business Blijmakers is deze missie glashelder en zorgen we elke dag voor meer blije en trouwe klanten. We werken erg graag met jullie samen!" |
Helaas is 6 sterren geven niet mogelijk
"Helaas is 6 sterren geven niet mogelijk, want daar gaan de Business Blijmakers altijd voor. Super inspirerend en LEUK om samen met de klantbeleving aan de slag te gaan. We kijken nu al uit naar het vervolg."
Stefan de Jong, eigenaar de Jong Reclame
Iedereen is razend enthousiast
"Iedereen is razend enthousiast over deze manier van denken en werken. Zélfs (overwegend) negatieve mensen zien veel voordelen van deze manier van denken en werken."
|
Verlies klanten, verlies winst.
Ontdek wat het écht kost als je níet investeert in klanttevredenheid en loyaliteit:
Voor een gezond, toekomstbestendig bedrijf is het cruciaal om te (blijven) investeren in de klanttevredenheid. Jullie willen toch ook een groeiende, loyale klantenkring?
TROUWE KLANTEN
81% komt terug.
Meer trouwe klanten = groeiende klantenkring.
MEER PLEZIER
Trouwe klanten zijn de leukste klanten. Daar word je team ook blij van.
TOT WEL 28% MEER OMZET EN VEEL MINDER KOSTEN.
OPDRACHTGEVERS MET MEER OMZET EN LOYALE KLANTEN